Orhanlı Veterinerlik Kliniği 0555 536 99 15

Teknoloji ve profesyonelliğimiz ile donattığımız evcil hayvan polikliniği Yıldız Veterinerlik olarak hem poliklinik çevremizde hemde İstanbul’un her yerine kendi araçlarımızla gelerek sevimli dostlarımızın sağlıklarıyla ilgilenmekteyiz.. Evcil hayvanlarınızın hayatları boyunca hak ettikleri kaliteli ve profesyonel sağlık hizmetlerini sunmak misyonu ile kurulmuş olan polikliniğimizde dostlarınızın tüm sağlık gereksinimlerine cevap vermekte ve Gezici araçlarımız ile İstanbul’un her semtine ulaşmaktayız.

İstanbul Orhanlıdaki Kliniğimizde genç ve sağlıklı evcil hayvanlarınızın devamlı sağlık hizmetlerinin yanı sıra , yaşlanma ile birlikte ortaya çıkabilecek hastalıkların erken müdahalesi, tedavileri ve bakımları yapılabilmektedir.

Kedi, köpek, papağan, muhabbet kuşu, tavşan, hamster, guinea pig, kaplumbağa, kanarya vb. gibi evcil hayvanların yaşamları boyunca gerekli olabilecek tüm sağlık müdahalelerini yapabilecek kapasiteye sahip olan Yıldız Veterinerlik bu hizmetleri verebilecek profesyonel ekip, ekipman ve araç gereçlere sahiptir.

Biz Genel Olarak Neler Yapıyoruz;

Muayene teşhis ve tedavi (Kedi, Köpek, Kafes ve Çiftlik Havvanları)

Aşılama (Kuduz, Koronavirüs, Köpeklerde Lyme, KC Aşısı, Bronşin Aşısı, Virüs Aşısı )

Acil Vakalar (Acil Müdahale, Trafik Kazaları )

Cerrahi Müdahaleler (Dişi-Erkek Kedi, Dişi-Erkek-Köpek Kısırlaştırma )